Tuesday, September 7, 2010

Beginning for me...

Aku ni tulis blog sebab orang lain tulis blog gak ke!!!..hurmmmm..tulah mentaliti sebnarnya..apa yang aku jawab ialah "aku mahu cuba"..Best ke ada blog ni??....aku jawab aku tak tau sebab aku blom ade blog..ni baru je nak buat blog...heeehee...tapi aku tengok macam seronok jer..tak tau lah masa depan nye..Aku macam baby lagi dlm "arena blogger" ni..perlu guling-guling dulu..lepas tu merangkak..lepas tu bertateh...bergugu-gaga..dan sampai "terror" lah kononya..hope blog ni dapat sampaikan sejujur dari hati dan mentaliti aku....sebenarnya ralat gak lah aku tulis blog ni..apa yang aku nak kongsikan..damn "aku perahsia besar"..huuhuu..:)

1 comment:

nasya naim said...

::welcome2..sila letak sy dlm list yer..hahha::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...