Saturday, January 22, 2011

Makan sampai muak...

Maybe aku agak lambat untuk story pasal satu tempat makanan steamboat yang popular di lembah klang ni. Ini kira rezeki  sebab adik nak belanja emak aku dan aku just tumpang sekaki je (haaiiiiiii maklumlah job manager tanam anggur tegar tu masih aku sandang). Sebelum ni aku hanya dengar dari mulut member aku je pasal kedai Flaming steamboat ni. Setahu aku kedai steamboat ni ada dua branch satu dekat setapak dan lagi satu dekat sunway.Hendak di jadikan story kita orang pegi kedai Flaming steambot dekat sunway masa dalam perjalanan memang sesak sebab kena buat u-turn dekat depan sunway pyramid dan masa tu memang "peek hour" boleh gila.

masuk selagi boleh
emak dah tak sabar nak makan :)

wantan & kangkung
Benar-benar belaka khabar angin yang aku dengar kalau nak pegi makan flaming steamboat ni sila pastikan yang perut anda benar-benar kosong. Memang rambang dibuatnya bila makan dekat sini dan ketamakan kita diuji dengan rakusnya. Senang cita semua jenis makanan boleh kita rasa dekat sini (selain untuk steamboat ayam goreng,nasi,buaha-buahan,aiskrim,ABC & etc). Tambahlah selagi perut kita mampu menerimanya jangan pulak sampai termuntah pulak kita ada 2 jam untuk weekend dan unlimited untuk weekdays (kalau tak silap). Harga pun berbaloi dan boleh jadi paling best untuk hangout with family or friends. Yang paling utama makanan dekat sini semua ditanggung HALAL dan puas hati.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...