Tuesday, July 23, 2013

Mee Ketam Yoooooo!!!!

KETAM Yoooo!!! Ok sekarang ni sudah separuh pejalanan Ramadan kita tahu ni. Alhamdulilah dapat kita tempuhi dengan redha. Sekarang ni aku sebenarnya nak cerita mengenai Mee Ketam yang aku cuba minggu sebelum Ramadan. Kalau makanan memang sudah basi jadu "up" gambar tak basi lah (lawakan sambil tangan pegang ke bahu).Sebelum ni aku sibuk menengok kawan-kawan aku update pasal Mee Ketam ni. Sudah berulang aku tengok di "up" status ego dan nafsu aku bergolak. Ini tak boleh jadi aku kena cuba.

Ok, tempat yang dituju adalah Mee Ketam Kuala Lumpur, yang terletak di belakang Unisel Shah Alam sekyen 7 lama. Senang sahaja cari kedai ini.Lepas SHELL masuk kiri terus sikit belah kanan.

Mee Ketam Yooooo!!!!!

Bagi pendapat aku dari segi rasa ok dan sedap dimakan. Tapi belum lagi tahap bila kita makan kita akan terdiam seketika dan akan rasa wooowww!!!.Tahap kesedapan mee ketam ini memuaskan. Tetapi bebaloi untuk dicuba bila kita fikirkan harga ketam sekarang. Kuah dia tak terlalu kuat, ia ringan. Kalau makan di sini ada pilihan untuk makan kari ketam ini dengan mee, beehoon dan nasi putih. Harga standard dengan ketam selain ketam biasa terdapat juga ketam XXL. Disyorkan bagi penggemar makanan laut dan mee. Selamat mencuba.

P/s: kalau nak makan ketam kita jangan control cun sangat sebab nanti kita tak akan rasa puas nikmati ketam ini. Guna jari je boleh!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...